Aşkım Günahımdır (1968)

Kitap: Aşkım Günahımdır
.
Yazar: Selami İzzet Sedes
Yayınevi: İkinci Adam Yayınları
Sayfa Sayısı: 256
Boyutlar: 14x20cm
.
.
Konu: Gece mehtap öyle güzeldi ki, ninemden ayrıldıktan sonra soyunup yatamadım; şezlonga uzandım, açık duran pencereden ayı seyrettim. Gecenin ahengini dinliyordum, pervaneler lambanın etrafında dolaşıyorlar, yanıyorlar, çırpınıyor, ölüyorlardı. Hiçbir şey düşünmüyor, düşünemiyordum. Gönlümde derin bir hüzün ruhumda derin bir yeis vardı. Birden bire gürültü duydum. Bir adam pencereden içeriye girdi. Boğuk bir feryat kopardım, fakat adam derhal üzerime yürüdü…
.
Film: Aşkım Günahımdır (1968)
.
Yönetmenler: Ertem Göreç
Senaryo: Safa Önal
.
Oyuncular: Ediz Hun - Melih Güngör, Filiz Akın - Selma Sav, Süleyman Turan – Nejat, Necabettin Yal - Nuri Sağman, Müşerref Çapın – Cemile, Funda Postacı – Şermin, Nevzat Okçugil – Kalfa, Muzaffer Yenen – Doktor, Ali Demir – Avcı, Tevfik Urgal - Nikah Memuru, Kenan Karagöz - Nikah Şahidi
.
Konu: Ölen babasının sağlığında yapmış olduğu iyilikleri unutmayan vefakar bir fabrikatör arkadaşının daveti sonucu evinde misafir ettiği genç kızın, evin kızının nışanlısı ile yaşadığı yasak aşk ve bedelini, hayatlarıyla ödedikleri bu yasak aşkın hazin hikayesi.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder