Karışık Kaset (2014)

Kitap : Karışık Kaset
.
Yazar : Uygar Şirin
Yayınevi : Kırmızı Kedi
Basım Tarihi : 2013
Sayfa Sayısı : 292
Boyutları : 13.5x19.5cm
.
Kitap link : http://www.idefix.com/
.
Konu : 
"- Niye anlatmıyorsun?
- Neyi?
- Neden böyle davrandığını?
- Bilmiyor musun?
- Bilmiyorum.
- Bilmiyorsan ben de anlatmıyorum.
- Ama çok saçma! Bilmiyorsam anlatman lazım.
- Bence senin bilmen lazım.
- Başka bir şey söylemeyecek misin?
- Kaset var ya işte."

Şimdi şöyle... İrem'le 1990'da tanıştık. Ben 13 yaşındaydım, o 12. Ben tabii ku?t diye âşık oldum, gittim bir karışık kaset hazırladım. Ama İrem'in derdi başkaymış. Sanırım. Tam da emin olamadım.Sonra tuhaf bir şey oldu, 10 yılda bir karşılaşmaya başladık. Saat gibi, aksatmadan. Hayat ya bizle dalga geçiyordu ya da bize yeni bir şans veriyordu.

Sonuçta iş öyle bir yere geldi ki 20 yıldır birlikteydik ama daha ilişkimiz başlamamıştı.

Karışık mesele. (Arka Kapak)
.
Film : Karışık Kaset (2014)
.
Yönetmen : Tunç Şahin
Senaryo : Tunç Şahin
.
Oyuncular : Sarp Apak,  Özge Özpirinçci,  Bülent Emin Yarar,  Sevinç Erbulak,  Burak Sarımola
.
Konu :
Ulaş ve İrem’in bazen neşeli, bazen hüzünlü öyküsünde kendinizden çok şey bulacak, ilk aşkınızı, onu düşünürken dinlediğiniz şarkıları, birlikte servis beklediğiniz köşeyi, aşk acınızı paylaştığınız arkadaşlarınızı ve verdikleri tavsiyeleri sanki dünmüş gibi hatırlayacaksınız. Çünkü dillere pelesenk olmuş şu cümle aslında yadsınamaz bir gerçektir: İlk aşk unutulmaz.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder