Benim Adım Feridun (2016)

Kitap : Olduğu Kadar Güzeldik
Yazar : Mahir Ünsal Eriş
Yayınevi : İletişim Yayıncılık
Basım Tarihi : 2013
Sayfa Sayısı : 128
.
Kitap link : http://www.idefix.com/
.
Konu : 
Mahir Ünsal Eriş, sokaktan gelen gürültüyü, bangır bangır Yıldız Tilbe dinleyen evleri resmediyor. Bi gevezeleşip bi susanları, "iyi olalım be ne olur" diyenleri, helallik isteyenleri anlatıyor. Olduğu Kadar Güzeldik, gazoza doğru çocuklaşan hikâyelerle çağlıyor, zamana dokunuyor. Eriş, hüzünlü mağlupların iyimser yazarı olmaya devam ediyor. (Tanıtım Bülteninden)
.
Film : Benim Adım Feridun (2016)
.
Yönetmen : Çağan Irmak
Senaryo : Çağan Irmak
.
Oyuncular : Güngör Bayrak, Kadriye Kenter, Halil Sezai – Feridun, Sacide Taşaner, Tarık Papuçcuoğlu, Büşra Pekin, Defne Yalnız, Suzan Aksoy, Ayşe Tunaboylu, Özge Borak
.
Konu :
Sevgilisi Ayla tarafından terkedilen Ersan, bu ayrılığı kabullenir ve yeni bir başlangıca ihtiyacı olduğunu düşünür. Erdek’teki çocukluk evine gider, orada da aradığı huzuru bulamayan Ersan çareyi uzun süredir gitmediği Erdek sahiline gitmekte bulur. Sahile yakın bir düğün salonundan gelen sesler dikkatini çeker ve bir şeyler içip çıkarım düşüncesiyle girdiği düğündeki damadın babası onu yıllar önce Almanya’ya yerleşen kardeşinin oğlu Feridun sanır.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder